هواپیمایی قطر

هواپیمایی قطر

پرواز به سرتاسر جهان با قطر ایرویز

شرایط دریافت ویزای فرودگاهی قطر

دولت قطر قوانین تازه‌ای در زمینه صدور ویزای فرودگاهی وضع کرده. برای دریافت این ویزا باید حداقل ۲ شب رزرو هتل از سیستم Discover Qatar داشته باشید و با تحویل واچر در فرودگاه امکان دریافت ویزا را خواهید داشت. تمامی هتل‌های فلایتیو در مقصد قطر تاییدیه Discover Qatar را دارند و با خرید حداقل ۲ شب هتل دوحه از فلایتیو می‌توانید ویزای رایگان قطر به مدت ۱۴ روز را دریافت کنید. برای رزرو هتل در قطر و دریافت ویزا به صفحه‌ی رزرو هتل دوحه مراجعه کنید. 

flightio

بلیط هواپیمایی قطر

پرواز قطر

جستجوی پروازهای بیشتر

در حال دریافت ارزانترین پروازها ...

سوالات درباره بلیط قطر ایرویز

از ما بپرس

چرا از قطر ایرویز خرید کنیم؟

هواپیمایی قطر به ۶ قاره جهان و ۱۵۰ مقصد مشخص پرواز دارد. این ایرلاین در سال ۱۹۹۳ تاسیس شده و در سال‌های ۲۰۱۹، ۲۰۱۵، ۲۰۱۷، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۱ به عنوان ایرلاین سال انتخاب شده است. قطر همیشه گزینه‌ای لوکس و مناسب برای سفری جذاب است.

هواپیمایی قطر از کدام شهرهای ایران پرواز دارد؟

قطر ایرویز از ۴ شهر تهران، مشهد، شیراز و اصفهان بصورت هفتگی، از طریق دوحه به مقصدهای مختلف پرواز دارد. 

سوخت اختصاصی هواپیمایی قطر چیست؟

سوخت قطر ایرویز ترکیبی از گاز طبیعی و بنزین سفید است که برای قطر بسیار ارزان تولید می‌شود. نخستین هواپیمایی که با این سوخت پرواز کرد یک ایرباس بود.

میزان بار مجاز برای سفر با هواپیمایی قطر چقدر است؟

به‌طور میانگین برای کلاس‌های پرواز فرست و بیزنس، شما مجاز به حمل ۶۰ کیلوگرم بار و برای کلاس اکونومی، این مقدار ۴۰ کیلوگرم است. پیش از خرید حتما میزان بار مجاز را از صفحه خرید بررسی کنید.

ایرلاین محبوب بلیط هواپیما

مقصد شما کجاست؟

پرواز هواپیما پاریس
پرواز هواپیما پاریسلیست بلیط هواپیما پاریس
بلیط هواپیما تورنتو
بلیط هواپیما تورنتولیست بلیط هواپیما تورنتو
پرواز هواپیما دبی
پرواز هواپیما دبیلیست بلیط هواپیما دبی
پرواز هواپیما لندن
پرواز هواپیما لندنلیست بلیط هواپیما لندن
پرواز هواپیما فرانکفورت
پرواز هواپیما فرانکفورتلیست بلیط هواپیما فرانکفورت
بلیط هواپیما دوحه
بلیط هواپیما دوحهلیست پرواز دوحه

فلایتیو سیستم آنلاین خرید بلیط هواپیما، هتل و قطار

هواپیمایی قطر از باتجربه‌ترین و برترین شرکت‌های هواپیمایی جهان است. این هواپیمایی با نام قطر ایرویز هم شناخته می‌شود. قطر ایرلاین مقاصد مختلفی از جهان را پوشش می‌دهد و با خرید بلیط از این هواپیمایی امکان ترانزیت به سرتاسر جهان را خواهید داشت.

خرید بلیط هواپیمایی قطر

قطر ایرویز به صورتی رسمی کار خود را از تاریخ ۱۹۹۳ آغاز کرد. از آن زمان تا به حال، پروازهای بی‌شماری از سوی این شرکت صورت گرفته است. دفتر مرکزی قطر ایرلاین در شهر دوحه کشور قطر قرار گرفته است. پروازهای مستقیم بین ایران و قطر در جریان است. همچنین مسافرین ایرانی می‌توانند با خرید بلیط از این ایرلاین، به نقاط مختلف جهان سفر کنند. پروازهای ترانزیت این ایرلاین توقفی چند ساعته در کشور قطر خواهد داشت و می‌توانید در صورت داشتن ویزای مناسب از جاذبه‌های شهر دوحه هم به مدت چند ساعت دیدن کنید.

نشریه فوربس چند سالی است که برترین ایرلاین‌های جهان را رده‌بندی می‌کند. هواپیمایی قطر به صورت مرتب در لیست ده ایرلاین برتر جهان از دیدگاه این نشریه بوده است. همچنین این هواپیمایی موفق شد که سال گذشته در رتبه چهارم قرار بگیرد. خدمات اکونومی و فرست کلاس این هواپیمایی بسیار کامل است و همچنین قیمت مناسبی در ازای خدمات وجود دارد. امکان خرید بلیط از مبدا اصفهان، مشهد، تهران و شیراز برای هواپیمایی قطر وجود دارد.

خدمات مختلف قطر ایرویز

قطر ایرویز در کنار حمل و نقل مسافر خدمات مختلف دیگری را هم ارائه می‌دهد. به عنوان مثال چندین فروند بویینگ ۷۷۷ در اسکادران هوایی این شرکت وجود دارد که وظیفه حمل و نقل بار را به عهده دارند. همچنین خدمه این شرکت هوایی از برترین خدمه جهان هستند و این شرکت قوانین سختی را در جذب خدمه خود دارد.

سفر و پرواز به دوحه

شهر دوحه پایتخت کشور قطر است. این شهر به عنوان یکی از اصلی‌ترین مراکز و پایتخت‌های مالی خاورمیانه و جهان محسوب می‌شود. حجم عظیم سرمایه که در دوحه و قطر متمرکز شده توانایی بالایی را برای توسعه زیرساختی ایجاد کرده. قطر به صورت مداوم در حال گسترش خود است و این مسئله در ابتدایی‌ترین حالت، به بهبود زیرساخت کشور کمک می‌کند. دوحه یکی از مقاصد پرطرفدار و جذاب برای گردشگران است و می‌توانید بلیط هواپیما دوحه را با بهترین قیمت از فلایتیو به صورت اعتباری و بدون نیاز به اعتبارسنجی بانکی و ضامن خریداری کنید.

جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

کشور قطر در سال ۲۰۲۲ تبدیل به پربازدیدترین کشور منطقه خواهد شد. دوحه می‌تواند یکی از مراکز اصلی بزرگ‌ترین رویداد 4 سال گذشته یعنی جام جهانی ۲۰۲۲ باشد. این جام جهانی فرصتی مناسب برای مسافرین ایرانی است تا بازی‌های فوتبال را از نزدیک تماشا کنند و فرصت تشویق تیم‌ملی ایران را داشته باشند. پیشنهاد فلایتیو این است که بر اساس تاریخ جام جهانی هر چه زودتر هتل و بلیط هواپیما دوحه خود را رزرو کنید.

می‌توانید در شهر دوحه اقامت داشته باشید و برای تماشا بازی‌های به دیگر شهرها و مناطق قطر سفر کنید.