اروپا برای دوچرخه‌سواران
1397/06/26 - 13:00 راهنمای سفر

زیباترین مکان‌های اروپا برای دوچرخه‌سواران

در ویدیوی جدید لوسی رز به نام "شانس دوم"، الینور بارکر برنده‌ی مدال طلای المپیک در منطقه‌ی دیدنی پیک دوچرخه‌سواری می‌کند. به مناسبت انتشار این آهنگ، از الینور خواستیم تا مکان‌های مورد علاقه‌ی خود در اروپا برای تمرین کردن را به ما معرفی کند.

برای خرید بلیط ارزان هواپیما به فلایتیو مراجعه کنید.

منطقه‌ی پیک، انگلستان

الینور بارکر (EB): این مسیر همان جاده‌ی ویدیوی لوسی رز، و جاده‌ی مورد علاقه‌ی من برای تمرین کردن است. اولین بار سه سال پیش در مورد آن مطالبی را خواندم و کمی بعد همراه با تیم دوچرخه‌سواری انگلستان به منچستر نقل مکان کردیم. از خانه‌ی من تا آنجا فقط یک ساعت راه است و جاده نیز یک‌طرفه است، به همین خاطر ماشین‌ها باعث اذیت شدن شما نمی‌شوند. این مسیر بسیار ساکت و آرام است، و داشتن این آرامش و سکوت به‌نوعی تجملات محسوب می‌شود. همچنین این منطقه از نظر ظاهری بسیار زیبا و دل‌فریب است.

دریاچه‌ی گاردا، ایتالیا

EB: من همراه با خواهرم برای دوچرخه‌سواری و کمی استراحت به اینجا رفتیم. به دریاچه‌ی گاردا رفتیم و هر روز 4 تا 5 ساعت را به دوچرخه‌سواری سپری می‌کردیم. تیم دوچرخه‌سواری زیر 23 سال انگلستان در واقع در اینجا فعالیت می‌کند، در یک شهر کوچک در نزدیکی آن – نمی‌توانم باور کنم که آن‌ها اینجا هستند، شگفت‌انگیز است! این سفر در واقع اولین سفری بود که در آن چنین کاری را انجام می‌دادم – دوچرخه‌سواری کردن در دوران استراحت. از نظر ذهنی، دوچرخه‌سواری با مسافت مناسب بدون فکر کردن زیاد در مورد آن، نگران نبودن در مورد سرعت یا توان خروجی، واقعاً خوشایند است. در نهایت از این سفر لذت زیادی بردیم و به یکی از بزرگ‌ترین هفته‌های تمرینی در زندگی من تبدیل شد.

ریگوز و ماردی، ویلز جنوبی

EB: در واقع در کل زندگی‌ام فقط چهار بار در جاده‌های ویلز جنوبی دوچرخه‌سواری کرده‌ام، اما بسیاری از دوچرخه‌سوارهای خوب در این مسیر تمرین می‌کنند. با اینکه یکی از مکان‌های محبوب من برای تمرین است، اما اینکه جاده‌های آن کمی ترسناک هستند اساساً امتیاز منفی محسوب می‌شود. این جاده‌ها کوهستانی هستند و می‌توانند شیب بسیار تندی داشته باشند، که علت ترسناک بودن آن‌ها همین است، اما تمرین کردن در آن‌ها بسیار خوب است.

مایورکا، اسپانیا

EB: مایورکا به یکی از مکان‌های استاندارد تمرین برای دوچرخه‌سواران تبدیل شده است. اگر به سمت شمال جزیره بروید، و از شلوغی‌ها دور شوید، برای تمرین دوچرخه‌سواری بسیار عالی است. جاده‌هایی وجود دارند که همه‌چیز را با هم دارند – می‌توانید دو یا پنج ساعت تمرین روی تپه انجام دهید، یا چند مرحله تمرین در جاده‌ی صاف انجام دهید. به خاطر تعداد زیاد افرادی که در آنجا تمرین می‌کنند، کسب‌وکارهای مرتبط با دوچرخه‌سواری در جزیره در حال توسعه هستند، به همین خاطر هر چیزی که نیاز داشته باشید، فروشگاه‌های دوچرخه، تعمیرگاه و غیره در آنجا وجود دارد. این منطقه برای تمرین زمستانی و فرار از سرمای زمستان، یک مکان ایده آل محسوب می‌شود.

چیلترن، انگلستان

EB: من سفیر موسسه‌ی خیریه‌ی سگ‌های راهنما برای ناشنوایان (Hearing Dogs for Deaf People) هستم و آن‌ها یک برنامه‌ی دوچرخه‌سواری تفریحی و ورزشی را در چیلترن ترتیب دادند. صادقانه بگویم، واقعاً نمی‌دانستم قرار است چه اتفاقی بیفتد، اما برنامه بسیار زیبا بود. مسیر 140 کیلومتر (87 مایل) بود و ما ساعت 7 صبح حرکت کردیم، به همین خاطر فضا بسیار دوست‌داشتنی و آرام بود. فکر کنم در کل مسیر فقط یک بار با چراغ راهنمایی برخورد داشتیم. چند تپه در آنجا وجود داشت که برای تمرین تپه مناسب هستند، اما چیز دشواری که نیاز به دقت زیاد داشته باشد در آنجا وجود ندارد، به همین خاطر برای سواری‌های طولانی مناسب است.

دریاچه‌ی ژنو، سوئیس

EB: خانواده‌ی من نزدیک این دریاچه زندگی می‌کنند به همین خاطر وقتی جوان بودم بسیاری از تعطیلات خانوادگی را آنجا سپری می‌کردم. اخیراً به خاطر یک رویداد مشترک به آنجا برگشتم و وظیفه‌ی من این بود که یک روز همراه با مردم در اطراف دریاچه دوچرخه‌سواری کنم. همانند چیلترن، سواری ما صبح زود آغاز شد و به همین خاطر محیط خلوت بود و یک گردش عالی به دور دریاچه داشتیم. دوچرخه‌سواری ما به‌نوعی رقابتی شد، چون تقریباً با سرعت حرکت می‌کردیم، فکر می‌کنم 175 کیلومتر (109 مایل) را در مدت 5 ساعت رکاب زدیم. جاده‌ها بسیار صاف بودند و نماهای بسیار دیدنی داشتند.

نظر خود را بنویسید

حریم خصوصی شما برای ما مهم است. بنابراین اطلاعات شما نزد ما محفوظ خواهد ماند.
امتیاز شما

مطالب مرتبط

در خبرنامه ما عضو شوید تا به سرعت از تخفیف های شگفت انگیز ما با خبر شوید.