نظرات

    • سلام حمیدرضا عزیز
      خط 5 مترو برای ایستگاه هشتگرد هستش، شما باید در ایستگاه مترو صادقیه به سمت گلشهر سوار شی تا در متروی کرج پیاده و دوباره به سمت هشتگرد بری.

    • سلام آذین عزیز.
      بله در ابتدای مقاله، فایل دانلود نقشه مترو تهران به صورت PDF و فایل دانلود خطوط غیرفعال نقشه مترو (شامل ایستگاه های غیرفعال) قرار داده شده است که می‌تونی با کلیک روی هرکدوم در موبایل خودت ذخیره کنی.

  1. من خیلی کم از مترو استفاده می‌کنم واسه همین به چنین راهنماهای دقیقی احتیاج دارم همیشه تا برنامه‌ی رفت و آمدمو بدونم. مرسی.

    • کتایون عزیز بله اپلیکیشن مترو تهران هم برای گوشی‌های اندروید و هم برای گوشی‌های آیفون وجود داره. توی متن لینک گذاشته شده می‌تونید روی هریک کلیک کرده و اپلیکیشن را دانلود کنید.

  2. چه خوب بود که ایستگاه های غیرفعال مترو تهران را هم مشخص کردید. فقط تا کی این ایستگاه های غیرفعال میمونه؟

    • کیمیا جان مچکرم از پیامی که گذاشتی واسمون. این مقاله در سایت فلایتیو آپدیت شده با عنوان نقشه مترو تهران در سال 1401 هستش. بازهم اگه ایستگاه ها غیرفعال از طرف شرکت مترو اعلام شه ما آپدیت جدید انجام می‌دهیم.

  3. سلام.
    خط مترو ایستگاه امام خمینی همه روزه فعال هست؟
    منظورم اینه برا همه روزهای هفته تا حرم امام خمینی فعالیت داره مترو خط ۱؟

    • سلام دوست عزیز
      باید از کرج تشریف بیارید تا صادقیه، سپس به سمت فرهنگسرا سوار شوید. در ایستگاه شهید نواب صفوی پیاده شده و سپس به سمت میدان صنعت سوار شده و در ایستگاه میدان صنعت که سعادت آباد است پیاده شوید. نقشه مترو تهران را به صورت کامل در مقاله همراه با فایل پی دی اف آماده کردیم که می‌توانید دانلود کنید.

  4. سلام از خط یک(شهرری) سوار بشیم و بخواییم منیریه پیاده بشیم ، کدوم ایستگاه خط عوض کنیم؟؟ و اینکه یا از خط سه بخواییم برگردیم خط یک؟؟

    • سلام پریا جان
      شما باید در مترو تهران، سوار مترو صادقیه به سمت فرهنگسرا شید و در ایستگاه شهید نواب صفوی پیاده شید. بعدش مترو به سمت میدان کتاب را سوار شید و در نهایت می‌تونید در ایستگاه مترو میدان صنعت پیاده شید که نزدیک بیمارستان لاله هستش.

    • آناهیتا جان
      شما باید از مترو صادقیه به سمت فرهنگسرا را سوار شید و ایستگاه مترو شادمان پیاده شید. در ایستگاه شادمان مترو را به سمت کلاهدوز سوار شید و در مترو انقلاب پیاده شید.
      پیشنهاد می‌کنم برای راهنمایی بهتر، روی دانلود نقشه مترو تهران در اول مقاله کلیک کنید و فایل پی دی اف نقشه مترو را دانلود کنید تا راهنمای مترو را به صورت کامل داشته باشید.

    • سلام امیر عزیز.
      آپدیت مقاله مترو و نقشه‌ها از متروی تهران انجام می‌شود و به محض اینکه مترو آپدیتی در این زمینه انجام دهد در سایت فلایتیو هم نقشه مترو جدید منتشر می‌شود.

  5. سلام من چطور میتونم با مترو به انقلاب برم من اصلا مسیر هارو بلد نیستم با مترو برم چطور از مشیریه با مترو به انقلاب برم

    • سلام
      دوست عزیز شما باید از مترو بسیج به سمت میدان کتاب سوار شید و در ایستگاه توحید پیاده شید. ایستگاه توحید به سمت شهید کلاهدوز را سوار شید و در مترو میدان انقلاب پیاده شید. می‌تونید از سایت فلایتیو نقشه مترو تهران را هم دانلود کنید و ایستگاه‌ها را راحت‌تر پیدا کنید.

  6. خیلی عالی
    مدتها در گوگل خطوط مترو و ساعت حرکت را سرچ میکردم و این اولین باری بود مطلبی کامل
    پیدا کردم که واقعی و مفید بود

    • سلام ارام جان
      شما باید از ترمینال به سمت مترو تجریش سوار شید و در مترو میدان محمدیه پیاده شید. دوباره سوار خط مترو به سمت میدان کتاب سوار شید و در ایستگاه مدافعان سلامت پیاده شید. مترو میدان سلامت نزدیکترین مترو به بیمارستان امام خمینی هستش.

  7. سلام. چند وقته به هر ایستگاهی برای خرید کارت بلیط مراجعه میکنم ، ندارن.
    از کجا باید کارت مترو تهیه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید.

    • سلام سهیلا جان
      بلیط مترو را به صورت تک‌سفره و دوسفره می‌توانید از همه ایستگاه‌های مترو تهیه کنید و خرید کارت مترو هم از تمام ایستگاه‌ها قابل خریداری است. برای اطلاعات بیشتر از جمله اینکه چرا کارت بلیط وجود ندارد و آیا می‌توان از جای دیگری بلیط تهیه کرد یا خیر؟؛ را می‌توانید از ایستگاه‌های متروی سطح شهر، راهنمایی بگیرید.

  8. خطوط سریع السیر گلشهر به صادقیه ساعت ۶ صبح فعال هست؟ چون تویه خبرها خوندم که میخوان از شهریور خط سریع السیر صبح رو غیرفعال کنند. برای منی که میخوام از کرج برم تهران برای کار خیلی مهمه.

    • سلام viuna عزیز
      ممنونم از پیام‌تون. منبع ما برای مقاله نقشه مترو تهران سایت شهرداری تهران هستش. اگر خبر جدیدی باشه ما مقاله را آپدیت می‌کنیم.✈

    • سلام عسل عزیز✈
      ممنون از پیامت. شما باید از پرند به ایستگاه شاهد بیاید و در ایستگاه شاهد مترو به سمت تجریش را سوار شید و در ایستگاه شهید بهشتی پیاده شید و به سمت قائم سوار شید نزدیک‌ترین مترو به لویزان ایستگاه نوبنیاد است و بعد از اون باید با تاکسی یا اتوبوس به لویزان بروید.

  9. باسلام
    بلاخره این متروی پرند راه اندازی شد ؟اگر جواب مثبت هست ساعت های حرکت رفت وبرگشت از ایستگاه باقرشهر چگونه می باشد

    • سلام کامبیز عزیز
      ممنون از پیام شما. بله مترو پرند راه‌اندازی شده است و از ایستگاه پرند شروع شده به ایستگاه شاهد در تهران ختم می‌شود. برگشت هم از ایستگاه شاهد تهران به ایستگاه پرند انجام می‌شود. شما برای رفت و آمد باید خودتون را به ایستگاه شاهد برسونید.

  10. سلام میخوام از پرند برم فرودگاه امام خمینی بامترو چطوری باید برم میشه توضیح بدید با ساعت صبح میخوام برای کار بانکی برم

    • سلام علیرضا عزیز خیلی ممنون از پیام‌تون.
      شما از پرند باید تشریف بیارید ایستگاه مترو شهر آفتاب پیاده شوید. شهرآفتاب نزدیکترین ایستگاه مترو به مترو امام خمینی هستش.✈✈✈
      برای بقیه دسترسی‌ها می‌تونید مقاله دسترسی به فرودگاه امام خمینی را مطالعه کنید.

    • سلام فرحناز عزیز
      ممنونم از پیام‌تون.✈✈
      دقیق نمیشه گفت چند دقیقه طول می‌کشه ولی در مقاله مترو تهران حدود دقیقه‌ها را نوشتیم که می‌تونی ایستگاه‌ها را حساب کنی و تخمین بزنی چقدر زمان نیاز داری.

    • سلام نگار عزیز
      ممنون از پیام‌تون. شما باید از ایستگاه مترو میرزا شیرازی به سمت قائم سوار شید و ایستگاه مترو اقدیسه پیاده شید.✈✈

    • سلام حسن عزیز
      ممنون از پیام‌تون.
      مترو میدان حر را به سمت فرهنگسرا سوار شید. ایستگاه مترو امام خمینی پیاده شید و بعدش مترو امام خمینی را به سمت مترو تجریش سوار شید.✈✈

  11. میخوام از مترو میدون حر به ایستگاه حقانی برم لطفاً راهنماییم کنید ..فردا صبح باید برم ولی نمی دونم چطوری از این نقشه استفاده کنم؟

    • سلام حسن عزیز
      شما مترو میدان حر را به سمت فرهنگسرا سوار شید. ایستگاه مترو امام خمینی پیاده شید و بعدش مترو امام خمینی را به سمت مترو تجریش سوار شید تا ایستگاه حقانی تشریف ببرید.✈✈

ارسال نظر

بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند.

*