نظرات

  1. سلام. در بعضی از سایت ها نوشته شده مبلغ ۱/۵۰۰ دلار باید پول نقد هم همراه مسافر باشد تا در فرودگاه ویزا صادر شود. این قانون همچنان هستش یا تغییر کرده ؟

    • سلام علیرضا عزیز
      همیشه باید پول نقد همراه داشته باشید. گاهی اوقات در فرودگاه به صورت تصادفی پول نقد چک می‌شود، گاهی اوقات هم چک نمی‌کنند اما حتما باید هر خانواده‌ ۱۵۰۰ دلار آمریکا همراه خود داشته باشد.

  2. سلام و درود ممنون از شما بسیار عالی راهنمایی کردید فقط من میخواهم بدونم شما ویزای کار قطر رو میتونید برای اشخاسی که میخواهن انجام دهید

    • سلام دوست عزیز
      ممنون از پیام شما.
      خیر ما ویزای کاری را انجام نمی‌دهیم. مقاله ویزای قطر هم در مورد ویزای توریستی به قطر نوشته شده.

  3. سلام علیرضا عزیز
    خیلی ممنونم از کامنت شما. مقاله راهنمای دریافت ویزای قطر که ما نوشتیم در مورد ویزای توریستی هستش و ما اطلاعات در مورد ویزای کاری نداریم.

    • سلام دوست عزیز
      برای سفر به قطر اجباری نیست ولی با توجه به اینکه قوانین به صورت مداوم در حال تغییر است، پیشنهاد می‌کنیم حتما بیمه مسافرتی را تهیه کنید تا مشکلی نداشته باشید.

  4. سلام و عرض ادب
    اگر بخوام در مدت سفرم تو قطر در منزل دوستم اقامت داشته باشم بدون رزرو هتل بايد چيكار كنم؟

    • سلام حامد عزیز
      ممنونم از کامنت‌تون. شما برای رفتن به کشور قطر نیاز به گرفتن ویزا دارید. ویزای قطر به صورت فرودگاهی هستش و نیاز به واچر هتل تایید شده از سایت discoverqatar دارد. اگر واچر هتل تایید شده نداشته باشید نمی‌تونید ویزا را هم دریافت کنید. برای تهیه واچر تایید شده discoverqatar می‌توانید رزرو هتل قطر را از سایت فلایتیو تهیه کنید.
      موفق باشید✈✈

  5. درود
    در بعضی سایتها گفته شده برای هر مسافر 1500 دلار ایا شامل کودک هم میشه ؟ مثلا یک خانواده با یک کودک میشه 4500 دلار ؟

    • سلام امیر عزیز
      ممنون از سوالت. این هزینه‌ای که شما فرمودی برای هزینه ویزای قطر نیست و هزینه‌ای است که پیشنهاد میشه همراه داشته باشید و پیشنهاد ما هم این است که مبلغ را برای هر مسافر در نظر بگیرید، چون به صورت رندم چک می‌شود.

ارسال نظر

بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند.

*