نظرات

  1. سلام. یک سوال داشتم. عوارض خروج از کشور در زمان برگشت به ایران (همان بلیط رفت و برگشت خریداری شده از ایران) هم باید در فرودگاه کشور خارج پرداخت شود؟ اگه اره، چطور آنجا باید پرداخت شود ؟ به صورت نقد آنجا امکان پذیر است؟

  2. سلام من برای اولین بار میخوام از کشور خارج بشم
    هزینه عادی 400هزار تومن هست
    اما من کارت مرز نشینی دارم که این مبلغ عوارض رو کمتر میکنه چطوری از امتیاز کارت مرزنشینی خودم برای پرداخت عوارض استفاده کنم بصورت الکترونیکی و غیرحضوری

  3. سلام
    ببخشید که مزاحم شدم
    من ی عوارض خروج از کشور پرداخت کردم یعتی از حسابم کم شد ولی گفته ناموفق و الان ده روز هم میگذره هر جا تماس میگیرم درست جواب نمیده میشه راهنمایی کنید که کجا باید پیگیری کنم که برگشت بخوره؟؟

    • سلام معصومه عزیز
      چون در مورد نوع پرداخت‌تون اطلاعاتی ننوشتید متاسفانه ما خیلی کمکی نمی‌تونیم بهتون کنیم. اگر به صورت آنلاین پرداخت کردید باید با پشتیبانی درگاه مربوطه تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
      موفق باشید✈✈

    • سلام کسری عزیز
      خیلی ممنونم از پیامت.
      به محض اینکه عوارض سال جدید مشخص شه مقاله عوارض خروج از کشور آپدیت میشه.✈✈

    • سلام سپهر عزیز ممنون از پیام‌تون.
      شما می‌تونید برای درخواست استرداد عوارض خروج از کشور به سایت سامانه عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده مراجعه کنید و درخواستتون را ثبت کنید.
      موفق باشید✈✈

    • سلام مریم جان
      ما اطلاعی نداریم که شما از کجا عوارض خروج را تهیه کردید. ولی روال کار اینطوری هستش که مبلغی که پرداخت میشه تا مثلا 72 ساعت بعد به حسابتون برمیگرده ولی اگر انجام نشد می‌تونید از پشتیبانی سداد پیگیری کنید.✈✈

    • سلام امید عزیز
      بسته به اینکه چه نوع سفری را تشریف می‌برید هزینه متفاوت است در اول مقاله و زیر عنوان نحوه محاسبه هزینه عوارض خروج از کشور به صورت کامل برای سفر اول و دوم و نوع سوم به بعد را توضیح دادیم که می‌تونید استفاده کنید.✈✈

  4. سلام.من ۱۲ فروردین پرواز دارم و عوارض رو اسفند ماه همراه با خرید بلیط پرداخت کردم. الان برام سوال پیش اومد که این یک سال اعتبار عوارض با سال تموم میشه یا دوازده ماهه؟ من باید دوباره فروردین عوارض پرداخت کنم؟

    • سلام امیر عزیز
      ممنون از پیام‌تون✈
      بله با اتمام سال، عوارض خروج اون سال هم بسته می‌شه و شما عوارض خروج از کشور را که در سال قبل پرداخت کردید ولی هنوز پرواز نکردید اعتبارش تموم شده و باید عوارض خروج خود را استرداد کنید و دوباره در سال جدید عوارض خروج را پرداخت کنید.

  5. سلام من سالی دوبار به خارج از وشور سفر نمیکنم باید برای مردان عوارض خارج از کشور درهر سفر پرداخت کنم یا یه بار در سال کافیه
    ممنونم من را راهنمایی بفرمایید

    • سلام سودابه عزیز
      ممنون از پیام‌تون. بله برای هر بار خروج از کشور باید عوارض خروج از کشور را پرداخت کنید. هزینه‌های هر سفر متفاوته و در مقاله نوشته شده.

ارسال نظر

بخش های مورد نیاز با * علامت گذاری شده‌اند.

*